torsdag 5. november 2015

I kroppen min blog

Dette er en blogg om meg og min hverdag, jeg vil ikke at dere skal tro at jeg. I Kroppen Min He started the blog I kroppen min so that the people close to him would know what happened. Vi i Kristians närmaste familj tacka för det stora stöd som visats honom genom denna blogg. Som frste gangs mor viste jeg overhode ikke hva kroppen min skulle igjennom.

Det ha et barn i magen var ganske uvirkelig i starten og. Sraad - Nr folk spr meg hvordan jeg vil beskrive min klesstil, sliter jeg veldig. Han startade bloggen I kroppen min för att vi som stod honom nära skulle veta vad. Han började skriva en blogg, I kroppen min. Först när jag släppte tanken om att jag inte kunde bli smidig p grund av min längd s växte glädjen vid.

I kroppen min blog

After being diagnosed he started a blog. In 2011 he was diagnosed with stomach cancer. I kroppen min : resan mot livets slut och alltings början - Kristian. Ned til ryggraden, og det er andre kreftceller i kroppen min som ikke kan.

AposIaposm just a guy who got cancer, nothing elseapos - The Local

But this is my way of dealing with this situation, so began Kristian Gidlund s blog I kroppen min (In this body of mine) in March 2011, shortly. Du lener hele din kropp inntill vinduet mitt og ser p meg med dine store, triste yne. Bloggen ligger p og annonser p bloggen selges av Mediehuset. Men i augusti 2012 hade cancern kommit tillbaka.

Kristian Gidlund Det blev upprinnelsen till en välbesökt blogg, I kroppen min, med 8 miljoner besök. Bygd etter mine egne spesifikasjoner og ml av kroppen min. Sender deg positive tanker og vil flge din blogg p din vei :-). Om kroppen etter fdsel: N er jeg fit for fight - Cathrine Larssen 18. Er kroppen min liksom delagt for at jeg har en stor mage, jeg har. Ikke ndvendigvis for hvordan den ser ut, fordi jeg definerer ikke meg selv ut i fra hvordan kroppen min ser ut, men fordi jeg er s jvlig.

I kroppen min blog

Jeg skrapte sammen sparepengene mine og la alt i en flybillett og kurs rettet. Great blog tough to write about such a serious experience even. Om Kristian Gidlunds I kroppen min och. Fr jeg visste ord av det stod mamma i stuen min, og vi var p vei til legevakten. SOMMERKROPPEN 2016: Neste r er mlet mitt at kroppen min igjen. Klrne mine forsvinner fra kroppen min raskere enn serken til en kone nordp hvis mann nettopp har kommet hjem fra tte mneders isfiske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.